Jannices blogg

-En liten del av min värld

Ledig

Publicerad 2008-08-14 08:35:02 i Allmänt,

Har ledig dag i dag, så självklart sitter jag vaken tidigast av alla i de här huset.
Varför kan jag aldrig få sova ut när jag väl är ledig? Det slår aldrig fel, det är det
som gör mig så galen.
Löverboi o jag ska fara in till stan en sväng o göra lite ärenden. Sen så blir det hem till mami o papi. :)
Kanske tigga till oss lite lunch ? ;) Kanske att vi hinner kila över till lill emmi en sväng när vi likså är i området :P
(Så om emmi läser de här..Kan du ju hålla dig hemma)

Jag o Löverboi ska även dra i väg till luleå i dag, vart de bestämt i går.
Ska skjutsa mami till flyget o sen ska vi väl kanske göra stan osäker, fast lär
väl bara bli storheden. :< Sällan att man får Löverboi att gå i självaste city o shoppa
med mig. Han är lite skinkig när de gäller sånt, bara såååå jobbigt när jag enbart
visar kläderna jag har tänkt o prova, sen när man väl står inne o provhytten så hör man väl
en duns av att killen ramlat ner o dött av uttråkadhet. Så de blir sällan jag shoppar kläder med honom
 av någon anledning. :P

Ne lika bra att kanske göra sig redo redan nu ist för att stressa o göra allt när Löverboi vaknar. :D

Kommentarer

Postat av: Emmeli

Publicerad 2008-08-14 08:38:56

Vakande tre inatt och somande inte om förrän halv sju.Kände mig hur jävla pigg som helst faktiskt.Tragiskt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela