Jannices blogg

-En liten del av min värld

Lite men ändå så mkt..

Publicerad 2008-08-14 22:12:59 i Allmänt,

Sitter nu här hemma efter en Låååång ledig dag. Mycket som hänt :)

Vart en väääldigt kort visit i lule, in på ica maxi för att handla med oss lite dryck o glass för färden hem igen, givande? Vem vet, jag var ju rätt törstig, så kanske. :)

Operation kakling i mitt blivade badrum är även startad i dag. Så nu när golvet o snart även väggarna är klara känns de som att vi snart är vid mållinjen :)

Sen är de bara "smådetaljerna" kvar att fixa.

Jobba o slita i morrgon... Kort dag, tack o lov!
Känns som om jag inte har haft tid till nånting här hemma dom senaste veckorna. Sen när jag väl har haft tid över så har jag varit för trött o slutkörd för att ens orka tänka en tanke på att lyfta ett fingerhär hemma.

Men i helgen blir de nog mycket som vi kommer att får gjort, när jag för engångs skull är ledig en hel helg.


Sa jag förresten att jag bakat en äppel paj i dag? :)
Vart en liten miss i receptet, men ingen verkade märka att sockret och kanelen saknades :P

Jag kanske rentav gjorde dom en hälsoäppelpaj ? ;>




Min siden lampa lyser! Äntligen. Jannice är glad.

Men nu ska hon nog sova...För batterierna är urladdade igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela