Jannices blogg

-En liten del av min värld

Kallt!!!!

Publicerad 2008-12-08 06:47:14 i Allmänt,

Måndag morgon o termometern visar - 20!! :<
Inte precis vad man vill ha när man ska till jobbet. Men som tur var skulle de bli varmare under dagen :)

Haft en bra  helg. Dock var jag ju sjuk o rätt trött i fredas så den dagen var inte så händelse full.
Men på lördan vart det bio med M&J och såg filmen vi hade iallfall tur med vädret - igen.
Jag tyckte att filmen var kul, förstår inte varför alla filmkritiker bara gett filmen massa ris, o jag kan lova att det var inte bara jag som skrattade i biosalongen. ;P


Frukost!

Kommentarer

Postat av: verron

Publicerad 2008-12-08 14:21:42

Fy så kallt! :-)



Här har vi minus 16, men det kändes inte så farligt kallt som tur är!





Klar med alla julklappsköp då? :-)



Nej nu ska jag o Alvis fika lussebullar med julmust...mums :-P

Postat av: Jean

Publicerad 2008-12-28 13:34:15

Man ska aldrig lyssna på di där kritikerna, de är inte av oss vanligt folk och kan uppskatta en hygglig film;) Har du sett "låt den rätte komma in", läser boken just nu.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela