Jannices blogg

-En liten del av min värld

Ledig

Publicerad 2008-12-18 13:26:50 i Allmänt,

Är ledig i dag, känns skönt, sov till 11.30 :D
Det var jag värd!

Löverboi försvann i samma veva som jag hoppade in i duschen.... sitter o funderar vart han tagit vägen...
Blir att glida in mot stan när han kommer hem igen.

Har inte hunnit/orkat köpa nå julklappar ännu.  Men i dag blir det nog att köpa dom ska inköpas i år.
Känner mig inte alls taggad att köpa julklappar i år, för jag är inte som en miljonär precis.
Men nått ska det alltid bli.

Ledig Julafton, känns underbart. För då hinner man va hemma o fixa o trixa på dagen innan ma o pa o mommo kommer hit.  :) Är även ledig juldagen...jobbar bara annandagjul o sen är man ledgi några dagar :D

Ska bli kul o se hur alla ryms att äta vid vårat lilla bord :P
Kommer att bli en annorlunda julafton, kortsagt...behöver int säga nå mer än så.

Näe, löverboi ringde och sa att han var på g hemöver, så dax att räjsa i väg o göra sig klar för start.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela