Jannices blogg

-En liten del av min värld

ORKAR INTE!

Publicerad 2008-12-22 22:03:22 i Allmänt,

Jag är helt slut...Förstår inte. Skulle städa i kväll, eller  rättare sagt jag måste städa i kväll.
Men jag har fan ingen ork. Känner mig lite lätt döende här. Mina fötter har gjort revolt mot mig. Känns som om jag har fel fötter, som om att dom inte orkar bära min vikt, kanske dags att banta? ;)  Men seriöst, jag har ont i mina fötter.

Julafton i övermorgon. Känns stressat. Har försökt göra ett ryck att städa, men blöäe blir det bara o så hamnar jag här på nått konstigt vis hela tiden. ;(

Kanske får plocka undan de mesta som ska bort o dra över med damsugarn o moppen i morrn, går kanske fort o smärtfritt då? Eller så kanske inte.

Fan vilken pessimist jag är. Låter nästan som pissnisse. Eller så inte alls. ÅÅÅÅÅÅååååh!
Blir galen...Så Mycket ska göras men så lite tid och ork!

Så skönt att sitta ner o bara göra ingenting... känner hur mina små fossingar njuter att inte stöta golv. ;)

Näe nu tar jag mig själv i kragen o gör ett ryck här innan det är sova time..


Oj vilken julkänsla jag har i år.... eller så kanske det inte alls var så?

So long suckers!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela