Jannices blogg

-En liten del av min värld

6

Publicerad 2008-12-31 10:15:43 i Allmänt,

Sex år tillsamamns med löverboi. Det är inte illa.
Känns som så nyss allting. Att det redan gått sex år känns som så kort, fas ändå så länge, allt på samma gång. :)
Glad är jag att  vi fann varandra. ♥

Fick en present av löverboi, jätte fint halsband me tillhörande armband och örhängen. ;D

Var själv o sprang på stan igår ,men hittade inte det jag skulle ha, för jag fick hjärnsläpp och kom inte ihåg vad jag skulle köpa till han. Så löverboi ska få en present, men det får bli nästa år  ;P  

Nyårsfirandet skulle ha skett här hos oss med massor av folk, o det känndes inte så kul...visst jag mår bättre än vad jag gjorde härom dan. Men nu är löverboi sängliggandes med feber, så vi avblåste skiten.
Så de blir hemma mys med nån god matbit o kanske nån bra film eller så.
Det blir nog den nyktraste o lungaste årsdag/nyår som vi firat tillsammans. Men inga sura miner här inte..
Kan bli rätt skönt o mysigt ;)


2008 har fört med sig både det ena och det andra för mig.
Både roliga saker o väldigt trista händelser.
De tråkigheterna vill jag inte ta upp här eftersom det är privata saker.Kan istället säga några bra.
Det första bra som hände var att vi fick flytta in i vårat hus, vårat alldeles alldeles egna hus.
Usch vilket lyckorus man hade av det. Sen som pricken över i, så fick jag jobb, ett fast jobb dessutom.
Kunde de bli bättre? Ja, kanske. Under sommaren drog vi ner till syster i Linköping o hälsade på. Hade inte träffat henne på hur länge som helst! :)
Det var min topp 3 lista över 2008 ;) 

Så jag hoppas att 2009 också har något bra att överraska oss med! :)
 


Gott nytt år!

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2008-12-31 14:16:50

^_^ Ert besök är helt klart i min tre i top lista också :)



En sak till; Fan va glad jag är så här i efterhand att jag INTE kom upp till pite nunder jul/nyår. Ni ligger allihop helt sjuka :/ Får ta igen det nästa år...bearbetar redan Henrik :>



Blir samma sak för oss. först tänkt att fira med vänner som bor i stan, men vi är båda två rätt sjuka. Men idag är Henrik så gott som helt sängliggande så även det lilla vi planerat att göra ensamma lär bli reducerat till sängläge och en bra film.



Gott nytt år!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela