Jannices blogg

-En liten del av min värld

Bye bye hårtork....

Publicerad 2008-11-03 12:19:19 i Allmänt,

Skulle koppla in min hårtork i en av alla våra skarvdosor som finns överallt.. .
Ett konstigt ljud, en liten eld poff o även  blixtrar..

Jag blåser nog inte mitt hår idag.
Skravdosan luktar APA ;)


Vet inte vart felet ligger men jag törs då inte koppla in min hårtork i något annat utag nu.
Får väl ta pengar ur plånkan o investera i en ny... bara för att var på den säkra sidan. :P


Jobba o slita i dag.
Som jag redan nu gjort hela helgen.
Men men ledig snart nån dag. :)


Näe ska göra klart lunchen så man inte går o är hungrig o grinig idag.


Todilio!







Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-11-03 15:58:48

Hade kunnat sluta illa det där..

Jiiz hade kunnat bli en ny Britney, flintis:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela