Jannices blogg

-En liten del av min värld

ONT!!!!!

Publicerad 2008-11-18 11:41:56 i Allmänt,

Ska de ta över en vecka innan man är hel igen?
Det tar så förbannat jälva ont i tummen.
Värken ilar ner i handleden o armen.


"Men du har ju plåster på helatiden, då läker det ju inte." säger  löverboi.
Men jag har ju bara plåster när jag är på jobbet eller om jag ska göra nått.
Annars tar de så föbannat ont om jag råkar stöta in nått i såret.
Trust me! Been there done that.
Nog för att de tar ont även om jag har plåster på, jag har inte något magiskt plåster, men de tar lite mer av "smällen" än om jag har utan o bara mitt öppna sår.


Ajja får väl hugga av mig tummen om det inte läkt ihop innan fredan.
Man använder tummen mer än vad man tror.
O jag kan inte jobba med aj aj igen.


Annars då?

Jo skulle till norrfjärden på lunch hos en kompis,med en kompis, men när barn finns me i bilden kan vad som helst hända. :P
Så de blev inte av. Får bli nån annan dag.

Så jag har satt igång dagens första, men absolut inte sista tvätt maskin.
O hade väl tänk att ta en damtrasa o torka runt lite här o lite där.

Min plåsterask är tom......Lika så min idélåda till "Things do to make a day of cleaning fun".

Så då ger jag mig o lämnar datorn ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela