Jannices blogg

-En liten del av min värld

Vems är problemet?

Publicerad 2008-11-07 09:18:54 i Allmänt,

Ja, självklart mitt.

Varför får man aldrig sova tills klockan ringer?

Helt seriöst, i går trodde jag nästan att jag skulle explodera av ilska.

Jag var ledig o trodde att jag skulle få sova ut, iaf till 9-9.30.
Strax efter 7 ringer nån jävla mupp på hemtelefonen. Innan man vakna o fattade att de var den som pep o hade sig
så hade de nog gått signaler till tusen.
Upp o leta yrvken som man är utan resultat, för då lägger muppen på innan jag hittar den.
Hinner lägga mig i sängen o blunda, va händer(!?), då ringer Löverbois mobil.
O han är inte rapp på att svara i sovande tillstånd.
Då var det posten som kommer med paket som löverboi beställt.
Jag somnar typ om...inte riktigt, men så där nästan sover skönt igen.
Då ringer löverbois telefon helvete igen!
Posten igen!
Näe då får han tydligen inte paket utkörd utan måste hämta ut de nere på ica.
Stor suck!
Var han då tvungen o ringa som galning på hemtelfonen först o sen på löverbois mobil i första taget ?
Känner lätt att jag hade kunnat döda första brevbäraren jag såg.

Sen försöker jag åter igen somna om så ringer någon på hemtelfonen igen. JAG ORKAR INTE!
Men sen är jag så jävla nyfiken så jag går ändå upp letar telefonenhelvetet...

Min morgon var från hell så jag låg i strejk i sängen fram till halv elva o tittade teve. ;) 


I morse då?
Ja inte fick jag vakna när de var planerat iaf..
Flisan!
Hon har en hat kärlek till sedlar... Har nån tjuga o så liggandes på mitt nattduks bord.
Hon pillar ner att som går från bordet o sen sitter hon där som en ilsken björna me bytet 
i munne som ska slitas i bitar.
Men jälvar om man ska ta av henne pengarna då blir hon arg.
Nästan lika arg på mig som hon var på sedeln...

Sen så öppna gardrobsdörrar tycksa ju vara en favorit... lever om så där härligt bra.

Jama.... så högt man kan. Love it !


Sen närhon märker att  jag är vaken o då ska de kelas, till tusen!


Bajs att jag har så jävla söt katt va?  Omöjligta att fortsätta vara arg när man sen väl är vaken.


what a wonderful morning! ;)


Ne göra sig klar för att fara på jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela