Jannices blogg

-En liten del av min värld

Jag HATAR....

Publicerad 2008-10-16 11:20:45 i Allmänt,

Jag hatar verkligen att vakna upp så sent som 10 o känna mig så trött så att jag lätt skulle kunna sova 8 timmar till..
Jag hatar att inte kunna somna på kvällen för att jag är en jävla TÖNT!
Jag HATAR verkligen att löverboi måste sova borta så mycket som han gör när han jobbar.. .
Jag hatar att vara så jävla hungrig när man vaknar, o speciellt i dag. Har inte idads(stavas hur?!) handla hem nå mat på hela veckan....så självklart ekar de tomt överallt.

Fan vad jag hatar allt just nu.... utom min sötis flisan... ;)
(trots den fina spypölen på mitt parkett golv som hon nyss fixade dit)

Kan du bara inte komma hem i dag? Pallar inte en till kväll själv jag blir jävla cepe galen...
Ska de var så här varannan vecka för resten av mitt liv?!

 Suicide is the only way....

Näe så dramatisk är jag faktiskt inte...

Ska gå o slänga ut 100 strålkastare på gräsmattan så de aldrig mer bli kväller... *mohaha*
Så jävla brilliant jag är. Me så smart... skulle iaf va klockers för mig men inte för våran ekonomi kanske.
Elbolaget skulle nog gå plus. ;P


Städning  på vift måste återupptagas med omedelbar verkan!

Tjing! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela