Jannices blogg

-En liten del av min värld

Älskade katt

Publicerad 2008-09-30 09:36:20 i Allmänt,

Skulle upp klockan ÅTTA, men väcktes klockan halv sex.... :<

Flisan har varit på upptäcksfärd i "nya" badrummet....hittade så klart någonting roligt att leka med...
Självklart MÅSTE hon leka i närheten av mig...fastän jag sover....under min säng -  brevid min säng -  i min säng.

Så jag tog hennes leksak o la den under min kudde så jag skulle få sova igen. aaaah, hann i princip somna om
innan klockan ringde.  :(  

Jobba o slita i dag också...lite trist att man slutar så sent, alla bra program på teven är oftast slut o så är det bara bajs kvar.
O en vanlig middag existerar inte, blir en blandning av lunch o middag.. som i dag lär bestå av "pling mat".
Efertsom att  jag o JWB inte var så nyttiga alls i går :P

Så i morgon VET jag att de blir "pling mat" igen, eftersom att jag vet att jag inte gör middag hemma i dag heller.
Blir en jävligt OND cirkel det här.... med lite tur kanske att jag har en matlåda hemmifrån till lunch på torsda :)
Får se hur mitt humör är i morron.


Jag vill åka bort... kanske fara till malå o slappa, bara inte göra nått. Inga måsten. Bara vara. FAst ma nsover ju ändå alltid bäst i sin egen säng... men känns också som att de ar ett bra tag sen jag var dit, tror de var FÖRRA midsommarn... illa illa...


slut på tid måste rusa.

tjing!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela