Jannices blogg

-En liten del av min värld

Äntligen

Publicerad 2009-04-20 22:11:26 i Allmänt,

Så då är man äntligen hemma igen efter en arbetsdag som iaf kännts som lång.
Fast den var ju inte så farligt lång ändå, blir dock värre i morrn. Då är den lång på riktigt. ;(

Lånade löverbois cykel i morse till jobbet, då min tyvärr måste gör att besök hos en cykeldoktor.
Skita lätt o härligt när solen sken o nästan bara nerförs.
Men fi fan så hemsk hemvägen var. Killen måste ju ha världen hårdaste och oskönaste sadel.
Kan lova att jag har nog ett blåmärke på vardera skinka. Kunde knappt sitta ner på sadeln  på hemvägen.

Flåsa o svettas lite mer än vanligt fick jag också göra, eftersom att 50% (minst)  av vägen hem är uppförs...
Tragiskt att man kan vara så otränad som jag. När det var som värst i backen var jag tvungen att kliva av och gå, för annars hade jag nog tippat omkull ändå, för det gick inte i racer fart kan jag lova. 

Blir promenix i morrn till jobbet. Löverboi har lovat att hämta mig på jobbet, blir bara så bökigt om man cyklar då.
Lasta på och av åbäket o så är man för kort o når inte att lyfta av utan att råpa hela bakrumpan på löverbois ögonsten.

Piss o i säng med mig nu. Så man är pigg o glad i morgon ;)


Tjing!













Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-04-22 14:47:39

Varför vill du inte äta min köttfärssås?

Mohähähähäh

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela