Jannices blogg

-En liten del av min värld

Läslus

Publicerad 2009-04-16 13:38:55 i Allmänt,

I kväll lär jag vara läslus... fick hem mina nya bok.
Den hemlige kocken, skriven av Mats-Eric Nilsson.

Har läst om den lite här o där på internet så i förrgår slog jag slag i saken
och beställde den. I dag ploppa den ner i i brevlådan med mina filmer
o spel som jag också hade beställt.

Ska bli intressant att läsa om vad man egentligen stoppar i sig.
För vi i det här hushållet är rätt bra på det där med halvfabrikat o annat skit. ;)
Kanske man skärper sig och tänker till lite mer när man handlar.

Överigt då?
Jo har hunnit vara hem till mormor en svängom o hjälpa henne med lite dator göra.
Måste säga att jag är mäkta stolt som har en mormor som kan sitta o chatta på msn o 
andra sidor. ;P

Så nu kom emmeli o lucas på besök så man ska vara social me dom  :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela