Jannices blogg

-En liten del av min värld

Ska bara...

Publicerad 2009-04-08 20:37:17 i Allmänt,

Har tänk i flera dagar när jag suttit vid min dumburk, att nu, nu ska jag skriva lite blogg, jag ska bara....
Sen vart det inget av det. Inte för att jag har något av intresse att skriva...men bara för den goda sakens skull.


Håller på att packa o ha mig. Självfallet är hälften som ska med i tvätten.
Men det är väl inget ovanligt? ;P

Ska jobba o slita hela dagen i morgon men sen bär det av till stugan :)
Ska köra skoter o äta mat o förhoppningsvis sitta ute i solen och ha det mysigt!

Så jag får önska alla (dom få som läser min blogg) en riktigt trevlig påsk!


Var bara tvungen att lägg ut den här bilden, den var som så rolig... stackar lilla kaninen ;(

Kommentarer

Postat av: verron

Publicerad 2009-04-08 21:04:54

Hoppas du får en trevlig påsk!!

Vi far också imorrn, hem till gällivare o är där..grilla lite o köra lite skoter o bara myyyysa massor :-)

Postat av: Grannungen ;)

Publicerad 2009-04-09 09:14:51

hohoh...kaninen där hamnad ei samma situation som mina katter fota får utstå med :D Hälsa folket I böle.



Glad påsk!

Ses snart! =^_^=

Postat av: Roger

Publicerad 2009-04-14 16:49:02

Hej! Ja, jag brukar faktiskt titta in till dig då och då, även om det var ett litet tag sen sist. Detta om att ha nåt att berätta, ibland kan ju den grå arbetsdagen faktiskt innehålla saker som är värd att skriva ner. Även om man självfallet inte tycker så. Personligen tycker jag om att läsa det vardagsnära, det behöver inte jämt vara storstilade berättelser och fantastiska "Aha upplevelser" hela tiden. Den vanliga gråmulna vardagen är absolut inte att förakta. Tycker jag - i alla fall.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela