Jannices blogg

-En liten del av min värld

Wtf !?

Publicerad 2009-04-03 22:22:19 i Allmänt,

Här sitter jag en fredag kväll. Så jävla ball jag är! Or not.
Har jobbat till 21, så när man väl kommer hem händer inte så mkt mer än att
man lägger sig i soffan och jäser eller att man fastnar här tills man somnar o ramlar
ner på tagentbordet med näsan före.
Galet!


Har vart cepe trött hela dagen. Trodde allvarligt att jag skulle somna där jag satt i kassan ;P
Hällde i mig massor av socker(cola) i tron att jag skulle bli piggare, men så fel jag hade.
Fick istället en rikgit bra huvudvärk.

Men i morgon tar jag mig en liten sovmorgon, tack gode gud att jag har ledig helg i helg.
Så i morgon efter att jag är utvilad och förhoppningsvis en gladare person, ska jag åka in mot staden o träffa Sara :)
Har inte träffat henne på hur länge som helst, o det ska bli så jävla kul att få surra av sig lite med henne.

I väg med mig o trängas i soffan med löverboi ett tag innan jag somnar.




 






Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2009-04-05 09:11:43

Du får se upp så du inte jobbarihjäl dig! ^_^

Jag håller på att städa i min lägenhet men är helt slut i fötterna. Har ont i ena foten sne stockholmsresan xD blev lite mycke spring då.

Mamma och brorsan kommer ju förmodligen hit nån gång under påsk.



När kommer ni? ;) KRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela