Jannices blogg

-En liten del av min värld

Hysteri

Publicerad 2009-08-20 15:27:45 i Allmänt,

Det var då jävlar vilken hysteri det var kring denna svininfluensa!
Vaccinationer hit o dit.

Jag har inte tänk att ta nån spruta.
Hade jag inte varit gravid hade jag kanske funderat på det.
Men när man inte ens vet vad vaccinet har för verkan på
barnet i magen så tar jag inga risker!

Får hoppas att jag klarar mig  med att fortsätta som vanligt.
Fast lägga till lite handsprit därimellan bara .  :)

Köpte en liiiten liiiiten flaska handsprit att ha i fickan när jag jobbar.
Man vet aldrig vilka baskilusker som man får på sig när man
sitter i kassan. Vem vet vart alla pengar har varit innan ?


Ledig är jag i dag. Städat o gjort fint.
Har även hunnit ta en promenad till Jessica o Mange för att hämta min
cykel som jag lämnade kvar i går. Kan säga att jag nog aldrig
kommer att gå en så lång sträcka igen på några månader.
Fy satan vad ont jag hade när jag gick, har ont även nu av den promenaden.

Tur att jag har min cykel. Oj så gudomligt skönt det var att hoppa upp på den o cykla hem.
Ska aldrig mer gå...inte mer än nödvändigt iaf. :)


Nu ska jag krypa ner i sängen o se teve o vänta på att löverboi ska komma hem.
Blir kanske nått att äta o sen blir det nog faktiskt teve hela kvällen för mig.
Känner att jag inte har ork till så mycket mer idag.

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela