Jannices blogg

-En liten del av min värld

Jag tappade äntligen stenen....

Publicerad 2009-08-11 22:38:41 i Allmänt,

I dag kom brevet jag gått o väntat på.
Har gått o gruvat mig, men det behöver jag inte längre..

"Försäkringskassan har beslutat att du har rätt till hel havandeskapspennig......"

Så då ska jag bara fylla i begäran och skicka in den. :)

Så nu har jag kvälls fikat o ska strax hoppa ner i sängen o sussa.
Fan va gott jag ska sova i natt!

Vilket lyckorus jag går på just nu. Låter säkert töntigt.
Men man har läst och hört så mycket om hur svårt det kan
vara att bli beviljad. Men nu behöver jag inte vara orolig längre...


Ska tigga till mig en fotmassage innan sängdax. ;)


Natti!


Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-08-13 07:49:35

Skönt att höra! Skulle du inte fått det så vore det katastrof och något ruttet i systemet. Cheers!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela