Jannices blogg

-En liten del av min värld

Oops

Publicerad 2009-12-08 22:32:04 i Allmänt,

Skulle vara duktig och diska ur nappflaskorna efter lillemans två
sista måltider. Gick dock inte så bra när det inte kom ut nå
varmvatten ur kranen. :S

WTF!?!?!?

Visade sig sedan när jag gick upp på deras hemsida att dom har
stängt av fjärrvärmen några timmar i kväll/natt.

Så tur att jag hade en ren flaska kvar att fylla upp för natten. :)


Annars i dag har jag bakat lussebullar, o så har Jessica vart här
och sett Ugly Betty med mig, vilket hon nu har gjort dom senaste
tisdagskvällarna. Lite roligare att se det tillsammans med någon.
Varken Mange eller löverboi är några inbitna Ugly Betty fans.

Nu hoppas jag att lilleman har somnat mätt och belåten i sin vagga.
Så att man kanske hinner få sig en lite blund innan nästa matning.

Todilo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela