Jannices blogg

-En liten del av min värld

Ensam

Publicerad 2009-02-17 21:47:51 i Allmänt,

Slapp gå hem i dag när det var så kallt. Så mina chefer (heter det så?) gav mig skjuts hem i dag.
När jag kom hem så vart det var mörkt och ingen lastbil syntes till heller.
Så jag ringer upp löverboi för att fråga vart han håller hus, han brukar ju vara hemma långt före mig annars.

Killen har fått soppa torsk på önusberget, eller vet inte om det är det som är fel, för nu går inte lasbilen igång alls.
Så killen har stått ute i -27 kalla grader över 3 timmar o bökat på me det.  :(
Känner mig lite dålig som sitter här hemma i värmen o myser.
Hoppas att dom har fixat det snart.  

Är vrååål hungrig så jag ska gå o steka mig en burgare o se lite teve ensam.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-18 03:40:29

oj...men får han ingen hjälp?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela