Jannices blogg

-En liten del av min värld

$$$$$

Publicerad 2009-02-09 22:53:18 i Allmänt,

Om man hade en sån rolig blogg att man kunde tjäna pengar på den.
Att inte folk blir less att läsa alla små blondinbellors bloggar. Jag kan helt ärligt säga att jag aldrig vart in på hennes
blogg och läst. Liten moderat unge som går runt i minkpäls o ler. Kan inte tro att hon skriver om något som faller mig i smaken.

Tacka vet jag att det finns normala människor som bloggar o skriver om normala saker. Ibland kan det vara kul och veta att man inte är ensamen om svära så fort de har snöat, eller att det inte är bara jag som är så lam att man ligger en lördag kväll hemma i soffan och pillar navelludd, eller att man kan får tips på världen godaste middag. För mig är det mycket roligare att läsa om sånt! ;)

Ne ska gå i sängen innan jag svammlat bort mig för mycket nu.

Natti! 




 

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-02-09 23:51:23

Jag har kikat i BLondinbellas blogg, för et känns svårt att kritisera något man inte lixom kollat upp lite på egen hand ;D Men nu slipper ju du! Bara fråga mig! ;D Hon ha rju erkänt att blogginläggen är "fixade" för att tilltala en viss folkgrupp. Hon har själv sagt att så som det skrivs nu är inte hennes riktiga liv. Det verkar finnas ett sug, likt på 80-talet, hos det vnaliga folket- att leva i glamour. Vad är inte bästa sättet att nå dit gneom att läsa om de som lever så? Sätt igång Mtv nån timme så ser du flera program som handlar just om snorrika skitungar och "kändisar" som inte producerat eller gjort något annat än visat att de är rika och kan bränna pengar snabbare än en t-spritad tändsticksask går upp i rök- och det väcker avund och längtan och ger dem en betydelse :P



Vet inte om jag kna räknas som en vanlig människa med "vnaligt/normalt" folkvett för sådana uttryck ger mig utslag på hela kroppen. Men jag tilltalas inte av sådant folk. Förstår inte vad som kan ha orsakat det tomrum som de verkar försöka fylla med .....skit.



...elelr så är jag bara ännu en avundsjuk tjej som inte tål att se folk med sånt jag själv inte har. Dvs ingen koll på pengars egentliga värde(utöver att det kan manipulera fram "kändisskap" som är så jävla viktigt i vårt big brother-samhälle al'a 2000).



Puss och kram, syrran!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela