Jannices blogg

-En liten del av min värld

Farligt

Publicerad 2009-02-09 19:54:59 i Allmänt,

Dagen började bra med sovmorgon ;)  Inte illa.
Vaknar och inser att snusdosan är tom (!) På med kläder o väg mot affären för att köpa snus.

När man lika så var påklädd o fin så passade jag på att dra fram snöslungan när jag kom hem igen.
Man kan inte tro att jag redan hade kört en vända i går kväll efter att vi hade kommit hem från storklinta.

Nog är de roligt med all snö. Men så jobbigt att bängla på med den där snöslungan. Lyckades klämma fast mig mellan den o väggen o ramlade ner i nån snödriva också. Farligt med back på sånna apparater. ;)
Men nu är det skotta och fint. Får hoppas att det inte kommer nå mycket snö i kväll/natt. Om det gör det så går jag i strejk!

Annars har jag inte hunnit/orkat göra så mycket mer i dag. Var med Mange o Jessica till sunes o käkade. Så blodpalten som jag hade tänkte äta i dag får snällt vänta tills lunchen i morrn. Längtar. 

Håller tummarna på bättre väder i veckan så man kan köra skoter utan att frysa sen när löverboi också blir ledig.

Tror att diskmaskinen är färdig och den plockar ju tyvärr inte ur sig själv  ;(

Tjing!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela