Jannices blogg

-En liten del av min värld

Frukost

Publicerad 2009-02-25 08:21:37 i Allmänt,

Sååå många räkningar o så lite pengar....
Men det är bara att bita i hop. Vill man ha kul så får man lida pin. ;)

Annars händer inte mycket idag. Ska jobbar en kort dag i dag.
Så jag är hemma innan solen gått ner för en gångs skull :P
Sen i kväll bär det av hem till bojn för att hälsa på mina päron.

Klämde i mig 2 semlor i går. Och det var underbart  ;)


Stekt sill o potatis ligger i min lunchlåda. MUMS!    


Fan vad jag skriver osamman hängade...
men om någon ids läsa allt så kan det ju inte vara någon större fara.


So long!

Nu ska jag kläma i mig lite frukost.


Kommentarer

Postat av: Emmeli

Publicerad 2009-02-25 09:01:26

Ska då till päronen sen?Då kanske jag snäppar förbi!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela