Jannices blogg

-En liten del av min värld

Inte så lungt ändå

Publicerad 2009-02-19 12:33:05 i Allmänt,

Inte blev det nån lugn dag idag inte, har inte ro att sitta ner o glo oprah o andra skitpogram. Nog för att Oprah kan göra bra program, men jag stör mig på att dom har retuschera hennes tänder. seriöst!? Bara jag som sett det? Alldesles suddigt o vitt i hennes mun när hennes tänder syns.

Ajja har gjort jobbet som inte märks av, kanske onödigt? Nee, skulle bli rätt äckligt om ingen gjorde det! Jag har torkar av skåpluckorna i köket. Började lite smått med att torka av spisen, sen vart det att jag torkar av lite mer o lite till o till slut satt jag på knä o köket o torkade allt. Drog t.o.m av spis vreden o rengjode dom :)

Så nu när jag är i högvarv o på g och fortfarande städ suget kvar ska jag gå igenom skafferiet o torka ur den. Sen kanske man tar sig an kylen också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela