Jannices blogg

-En liten del av min värld

Katthår

Publicerad 2009-02-04 18:12:32 i Allmänt,

Jobbat även i dag, som man  gör nästan alla andra dagar också. Skönt att vara hemma.
Fick lift hem i dag av Löverbois föräldrar som var uppe på affärn när jag slutade :)

Så då tjänade jag in lite tid där. Så då blev det till att skotta bort ALL snö från bron som rasat ner från taket när det var plusgrader. Var väl nån vecka sen? Ganska lätt att bara ignorera att bron försvann i snömassorna.
Fin upptrampad stig var det då hela vägen upp till dörren ;)
Kan ju säga att det var inte lite snö som hade rasat ner. Fick stå med järnspett o spade om vartannat.
Men nu har vi en bro upp till dörren igen ;D

Så nu ska jag gå o göra en inventering i frys o kyl o se vad man kan göra för nått att stoppa i magen.
är så hungrig.!

Bara i morgon kvar att jobba sen är det helg, lååång helg, skönt. Så då blir det att köra skoter   ;)
Fick hem reg. beviset i dag. Löverboi ringde även o försäkrade den. Så då är det bar att tuta o köra åt helgen.

Ska gå o lurva av mig på en klädroller. Flisan hårade av sig nå så kopiöst me mängder nu när hon låg o myste i knät. :<
Blir galen på allt katthår. Lite bollar här o där som rullar runt på golvet. Som några extra små husdjur man får på köpet fastän man inte vill ha dom.... Men så är det väl att leva med en katt.  Min lilla flisistumpa... :)



Sötflisan





 

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-02-05 15:00:12

haha söt-flisan :D så lik Siri, bara annan färg.

Tänkte bara påpeka(efter allt mitt gnat) att det blev skitbra med den ändrade färgen ^^

Top notch, syster!



Ringer å hör av mig nån gång i helgen ^
^

Om inte du hinner före :P



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela