Jannices blogg

-En liten del av min värld

Semlor

Publicerad 2009-02-16 06:53:01 i Allmänt,

Mmmmm.... klämmde i mig två semlor efter jobbet  i går ;) 
Inte båda på direkten utan med nån timmes mellanrum :P  Gott var det iaf.

Löverboi har farit i väg o jobbat för längesen, hann precis vakna när han skulle fara så jag fick min kram innan han for :)
O snart ska man själv bege sig ut i kylan. 16 kalla grader ute. Man får hoppas att det kanske blir varmare under veckan.

Hände inte så mycket efter jobbet i går, satt i telefon en timma säkert o sen var det film o efter det  godnatt.
We are så tråkiga, nästan så man kan tro vi är pensionärer för lördakväll vare inte heller så actionfylld.. ;)

Nu har jag inte tiud nå mer.
Pengar rullar inte in på kontot utav sig själv.

So long!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela