Jannices blogg

-En liten del av min värld

Stolt

Publicerad 2009-02-16 18:00:20 i Allmänt,

Så jäkla stolt jag är över mig själv.
Provade att ha på mig min stegräknarehela dagen i dag bara för att se
på ett ungefär hur många steg man tar på en dag.
14700 i rundra drag. Trodde att jag skulle ligga långt under 10 000. :)
Hade ändå en rätt stillsam dag på jobbet. Så ska prova igen o morrn o se vad man hamnar på för siffra.
Största delen av summan blir väl kanske när man promenixar till o från jobbet.

Ska gå o göra mig en korvgryta nu. Lär ju bli korv hela veckan för mig.
Köpte en aning onödigt stor sån i dag, men är det billigt så är det.
Tur att korv kan tillagas på olika sätt :)




 

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-02-17 01:18:55

Blir ca 6-7 steg för mig om jag går i 40 min :) På ett ungefär. Tror du säkert traskar runt (och allmänt rör dig mycket) på jobbet :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela