Jannices blogg

-En liten del av min värld

Tjofaderittan

Publicerad 2009-02-02 21:38:09 i Allmänt,

Då var måndagen avklarad. Tiden gick riktigt sakta i dag på jobbet, stressade inte en sekund o hann ändå färdig allt mycket tidage än vad jag brukar hinna. Så på ett sätt var det ju bra, men dagen blev så lååång.

Här hemma har det inte heller gått på så högfart, fikade mackor till middag, ides inte göra mat. Sen när jag vart gottesugen så bakade mig en mjukpepparkaka. Åt bara en bit sen var jag less.... ;) 

Har legat o sett på teve, om dom där som har så många barn, NO WAY IN HELL....att jag kommer att skaffa så många barn :)
Vilket jobb o slit bara för att fara iväg med hela famlijen o göra nått. Ojoj,,,men dom verkar ju trivas med att leva så. Det är väl huvudsaken? :) 

Bums i säng med mig o glo lite mer teve o nanna kudde!


Snart är det fredag igen! ;)



 

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-02-02 22:52:35

men orka nån gång!!;)



Hur många barn hade de?

Verkar nog så bökigt att ta med en unge bara då man ska fara och handla.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela