Jannices blogg

-En liten del av min värld

Vitlök

Publicerad 2009-02-22 20:32:14 i Allmänt,

Jag var så grymt sugen på att superduper marinera lite fläskfilé i vitlök, i går.
Men tyvärr så vart det att vi for o tog oss en pizza.
Så då vart det vitlöks marinerat kött i dag ist :) 
Så det var mums!  Så jag får nog hålla käften stängd i morgon så inte alla dör av min andedräkt. ;)

I dag var vi ut me skoter o grillade, men jag tyckte det var mest kallt o  blåsigt så jag stack hem gode fort.
Mycket skönare att sitta o pilla på här hemma när det är sånt bajs väder. Så nu har jag kopplat ihop vårat hemma bio.
Tog bara ungefär ett år att få tummen ur o göra det ;P  Sen ska vi inte tala om trasselboet som var där bakom.
Tur att det finns tejp. Mycket bättre nu, fast man blir ändå aldrig nöjd. Kan inte allt, även elkablar var trådlösa?
Galet mycket kablar på en alldeles för liten yta. samma sak här vid datan. Vet inte hur många ggr jag har härvat ur trasslet o pillat in dom i en kabelsamlare. Men någon (ingen nämnd) ska ju vara o slita o förstöra varenda gång. Men men...

Löverbois bror med familj kom även på besök i dag :)  Sötungen där. 
Man blir alltid lika glad av att se henne.

Ska masa mig ner i soffan o glo lite teve.

Adios!

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-02-23 00:55:53

Trassla ut katten från kabelhärvorna är inte heller skoj ^_^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela