Jannices blogg

-En liten del av min värld

Wii

Publicerad 2009-02-25 20:34:53 i Allmänt,

Kors i taket!
I dag ringde dom från spelbutiken och sa att jag kunde hämta mitt wii fit!
Trodde aldrig att dom skulle ringa, hade nästan gett upp.
Jag har väntat o väntat  i evigheter känns det som, på att dom skulle få hem det.

Så i dag har jag och löverboi testat lite olika saker som finns att göra på den :)
Riktigt skojj, o nog fan vart man trött av det.

Så nog har jag mitt o göra nästa vecka då jag är ledig ;P  Haha


So long sucker! :P





Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-02-25 23:38:29

Nu gäller det bara att du inte glömmer bort den! ;) Ska iallafall prova den då jag kommer hem till er, när det nu blir. Det är ett som är säkert! så jävla nyfiken på det där.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela