Jannices blogg

-En liten del av min värld

Ful

Publicerad 2009-01-02 18:47:39 i Allmänt,

Min blogg är FUL... :S
Men vad bryr jag mig om det ? ;)


Har jobbat årets första pass i dag. Kändes bra. Lite rutiner i livet behöver man.

Sitter just nu och väntar på att klockan ska bli 19.00, för då börjar 2:a avsnittet av  Lost in Austen.
Såg första avsnittet i går. Jätte bra, och speciellt bra om man gillar stolthet och fördom. :)
Synd nog så kommer jag nog att missa 4:e avsnittet som tyvärr också är det sista, pga av jobbet.
Men har man tur kanske det går att se på svts hemsida. ;)

Löverboi är sjuukare än sjukast. (Påstår iaf han) Killen är alltid sjukast om jag så skulle ligga i 100 grader mer feber än han så är han nog ändå sjukare än mig. Pojkar, pojkar... klarar inte av en förkylning ens ;P  Haha
Köpte iaf hem nån typ av hostmedecin i dag så man kanske får sova en hel natt utan att höra på det iaf. Var lite halv jobbig natt när han hostar o hostar o hostar.. Så det blir nog en tidig kväll i kväll för mig.

Ska leta fram min väme kudde(Katten) o ta filten o slänga mig ner i soffan o fortsätta att vänta där istället.

Adios! 



Kommentarer

Postat av: Roger

Publicerad 2009-01-03 19:29:55

Hej Jannice! Tycker inte alls att din blogg är ful. Däremot behöver sig min blogg ett nytt utseende.Alltid kul att titta in, för att ta del av andras idéer och åsikter. Ha det så bra.

Postat av: Roger

Publicerad 2009-01-03 19:31:22

Hej Jannice! Tycker inte alls att din blogg är ful. Däremot behöver sig min blogg ett nytt utseende.Alltid kul att titta in, för att ta del av andras idéer och åsikter. Ha det så bra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela