Jannices blogg

-En liten del av min värld

Kurr kurr

Publicerad 2009-01-26 23:21:43 i Allmänt,

Tror jag håller på att dö. (!) Min mage kurrar o har sig. Men som tur är har jag en kasslergratäng i ugnen som är klar vilken minut som helst ;)  Känns ändå dock lite tärt att äta så här sent. Enklast hade väl vart att bara ta nån macka när man kom hem. Men nu får jag ju matlådor till lunchen i morrn. :)

Som att de blir raka vägen ner i sängen efter maten.
Ligga o slö titta på teven på nått dåligt program. Går väl inget bra den här tiden?
Men att bara ligga där o veta att jag kan somna vilken sekund jag vill..... aaah, vilken känsla. Bara glida i väg mot john blund...

Så i väg med mig o fort fort äta o sen fort fort sova....

Adios!

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-01-26 23:33:14

Det var en sen middag? Eller kvällsmat? Dock så lät

kasslergratäng jävligt gott...blev ju hungrig själv =) Vad har du i/ hur gör du kasslergratäng? Alltid kul med nya recept, känns som att man gör samma mat heela tiden. Vi åt oxå kassler idag men vi gjorde fylld franska! =) Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela