Jannices blogg

-En liten del av min värld

Mamma mia

Publicerad 2009-01-19 23:50:19 i Allmänt,

Har just precis nyss sett klart filmen mamma mia. Jag kan inte riktigt förstå varti från hysterin kring filmen kom i från?
Gick an att se när man likaså hade satt igång den, men den kändes lång, o jag satt i princip o vänta på att den skulle ta slut, tråkig som jag är. Ingenting i min smak tydligen. Men då är jag också lite anti musikaler. Men som tur är, är ju smaken som baken - delad. :)  Hade ju varit rikgit tråkigt om alla tyckte likadant om allting.
Surfa runt lite innan man ska bädda rent i sängen o sova som den princessa man är. ;)

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-01-20 00:20:47

Verkar mest va folk som gillar Abba som gillar filmen. Själv är jag inte lockad alls att se den, aldrig gillat(fattat) Abba hypen. Är som att hypa Arvingarna eller Carola. Vem vill se en film om dem O.o Not me.



Jag har helt enkelt bättre smak än alla andra. ;)

Welcome to the club.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-20 18:00:01

HAHA.. Fattade inte först vad fan du hade skrivit men nu såg jag..

Inte snyggt :P

Nåja.. det ska vara jag hehe

Postat av: Ann-Helen

Publicerad 2009-01-20 21:28:51

Hej Jannice,

Tack för besöket i min blogg! Kul att du gillar mina armband :-)

Jag håller med dig om Mamma Mia filmen, verkligen platt fall. Gillar Abba-musik, men filmen...gääääsp.

Hej från lilla mig,

/Ann-Helen

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-20 21:30:18

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela