Jannices blogg

-En liten del av min värld

Pest eller kolera

Publicerad 2009-01-21 12:40:55 i Allmänt,

Oj så fort dagarna går när man är ledig. Var nyss måndag o redan idag är det onsdag.
Löverboi kom hem i går och sov hemma. Lite skeptiskt mot om han verkligen är så så frisk o smitt fri som han själv påstår, så han fick snällt sova i gästsängen. ;)   ( Jag är såååå elak.)


Men seriöst, jag tar inga risker när det gäller magsjuka. Är det nått som jag verkligen avskyr så är det just magsjuka!
Jag som hade sanerat så bra i tisdas o så kommer han hem o smittar runt allting igen. :<
Men men får hopaps att han var smittfri i går. :)
Har faktiskt lite dåligt samvete för att jag har behandlat han som pesten hela helgen och i går. Men vill man inte bli sjuk så vill man inte. Jag kan inte ta några risker när jag klarat mig så länge nu. :)


Känner mig väldigt rastlös i dag. Funderar starkt på att ta en liten promenad, eller kanske rent av tar mig en tur me skotern. ? ;D  Men med min tur så skulle jag väl köra vilse eller kanske rent av köra fast eller tippa med åbäket. Så kanske att man ändå skippar den idén.

Ska gå o flytta blöt tvätt till en maskin så vi får torr tvätt.
Sen får man se vad dagen har att erbjuda. 

Kommentarer

Postat av: Roger

Publicerad 2009-01-21 19:54:19

Hej Jannice! Tror nog du törs komma hos oss nån dag. Nu har vi äntligen "vädrat" ut all magsjuka.Men jag förstår ditt dilemma, både jag o Bettan tyckte det var avskyvärt att vara sjuk.

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-01-21 20:12:04

Tja

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-01-21 22:04:12

Halloj tjejen! Hur är allt med dig? Var länge sen vi sågs nu, borde träffas nån dag. Var ju riktigt trevligt sist vi sågs =) Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela