Jannices blogg

-En liten del av min värld

Valross

Publicerad 2009-07-02 22:22:48 i Allmänt,

Här sitter jag o mår bra.
Ledig i morgon. Som om det känns bra! ;)


Löverboi sitter med några kompisar o spelar xbox.
Själv vet jag inte vad jag ska hitta på.
Är redan less att sitta vid datan.
Sova vill jag inte göra, o se på teve känns lite trist.
Men orkar man verkligen göra något annat i denna värme?


Sa jag förresten att jag var in till stan i går o skullle köpa mig ny bikini?
Nämde jag också att det inte blev något köp.
För att jag kände mig som the biggest valross in världen.
Så jag vart tvär sur o så for vi hem.
Ska in till stan igen i morgon o se vad man hittar att bada i.

För bad ska det göras i sommar! 




Kommentarer

Postat av: systra din

Publicerad 2009-07-03 09:20:36

baddräkt!! för de tlär jag ha iaf :>

sympativalrossar med dig på stranden asap :D



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela