Jannices blogg

-En liten del av min värld

20 + 2

Publicerad 2009-06-24 07:22:18 i Allmänt,

Oj så skönt med kort dag i dag, känndes riktigt lätt att hoppa ur sängen i dag
när man vet att man har ledigt i morrn dessutom;)

Var till Barnmorskan i måndags. Allt såg fin fint ut, utom mitt blodvärde.
Men ska tydligen lätt åtgärdas med ett piller om dagen :P

Fick också höra bäbis hjärtljud. WOW säger jag bara. Det var häftigt. :)


Tycker tiden har gått så fort! Jag har redan gått över halva tiden.
Vart tog alla veckor vägen?!

Snart har man semster dessutom. Inte illa alls.


SOL SOL SOL !!! Oj å kul med sol idag, jag kan dock LOVA att det är mulet i morgon....
som sagt jag är ledig då... det slår aldrig fel.


I väg med mig o göra mig klar!


 

Kommentarer

Postat av: verron

Publicerad 2009-06-24 12:13:31

Ja visst är det härligt med sol!! =)



När är det du är beräknad till nu igen?



Vad har ni för planer i sommar då?

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-06-25 10:33:07

När kommer det nån magbild? =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela