Jannices blogg

-En liten del av min värld

Ett skepp kommer lastat med...

Publicerad 2009-06-03 08:08:40 i Allmänt,

Gnäll gnäll gnäll..... jepps, här kommer en helt inlägg lastat med gnäll!
Jag är så djävulskt trött så det är inte sant...
Trodde allvarligt att jag skulle somna där jag satt i kassan i går.
Tror ni att en natts sömn har avhjälpt känslan, nix! Är fortfarande lika trött....
Varför?!

Natten tilli  går fick jag t.o.m sova en hel natt utan någon som helst nys-attack och i
natt hade jag nog bara en. Det är lite för att vara mig den här våren/sommaren.

Bara att härda igenom dagen som väntar, sen i morgon är man ledig, så en liten sovmorgon ska
jag försöka ge mig själv.

Blir galen på att vara så trött...


Kan det inte bara bli Måndag nu?! Orkar inte vänta längre....!

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-06-03 09:06:32

Jo visst var det.

Tror han har ett sinne för heminredning den lille rackarn:)

Postat av: Grannungen ;)

Publicerad 2009-06-03 13:05:30

du ahr kollat så du inte lider av pollenallergi?

Skönt att ni äntligen får dräneringen gjord ;) hoppas det är bortgjort innan vi kommer upp till er :P heuheu.



Massa kramar till dig och din familj! ^_^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela