Jannices blogg

-En liten del av min värld

Förstörd sovmorgon

Publicerad 2009-06-06 08:31:01 i Allmänt,

Man ringer inte till folk kl 8 en lördag!
Thats it!

Nu är jag vaken arg och hungrig o kan helt enkelt inte somna om.

Var det verkligen så viktigt att det inte kunde vänta tills kl 10?


Äh....

Ska äta magen full o sen se om det är nått bra på teven.


I kväll ska alla telefoner stängas av och dras ur innan sänggång.
För i morgon ska jag ha sovmorgon...Men något annat lär väl
förstöra den också.... Det är som om universum inte vill att Jag ska
får ha min sovmorgon någonsin.

Kommentarer

Postat av: Emmeli

Publicerad 2009-06-06 09:00:28

Vem var det som ringde?

Jag har tvärt om.Man ringer inte till oss efter klockan 8 på kvällen!:)hehe!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela