Jannices blogg

-En liten del av min värld

Helgen

Publicerad 2009-03-15 21:02:10 i Allmänt,

Kan summera ihop min helg lite kort o gott.

Fredag kväll gjordes inte många knop.
Jag jobbade till 21, så sen då bar de av hem till pappa i öjebyn o  hälsa på där.
Därifrån drog med lillebror hem till oss för övernattning,
då vi på Lördag morgon hade tänkt oss ut me skotrarna. :)

Så lördag morgon bar det av ut på skotern. Vart en hyffsad roligt skoter tur :) 
Har massor ont i mina ben i dag. Synd bara att solen inte var med oss.
Men var gode så varmt ändå utan solen. Svettades inte lite bara.
 
Drog hem till heden på middag, hos pappa. Efter jätte god mat och efterätt där så knallade vi över till
Emmi o Tony för att spela lite spel o se melodifestivalen.  Som tur var vann inte hojna ugglaglugg saken.
Det hade varit katastrof. Kan inte heller förstå att det ens kunde vara nära för henne att vinna!?!
Trevlig kväll hade jag :) 


Men så i dag(Söndag)  kom äntligen solen fram. Så då vart det även en tur i dag på skoter. Dock inte så långt.
Bara ner på älven för att ligga o pimpla i solen. Var inte alls dumt kan jag säga.

Ska nog kila o se teve nu.
Löverboi ligger o väntar på mig för vi ska se DH ;D 

Todilo!


 

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-03-16 20:41:07

ehehhe vad äre för fel på Af ugglas då? xD

Hon är ju konstnär också :>

"it's not about what u do but who u fuck to be famous"



Aldrig hört talas om människan till för tio år sen eller så- då hon dejtat nån som var nån kändis eller liknande- så hon fick ett helt uppslag i nån tjej-tidning utklädd i skitfula kläder och makeup. Konstnärer ska ju va så spejsade, annars går det inte. Men jag tycker hon är rätt söt ^^ Jag vet vem hon är, men inte varför :>



Jag har ännu nte gjrtkortet men blir gjort imorgon. Så ja, säg hej på msn eller så då du har lite tid över ^
^så vi kan överlägga å sådär. Puss å kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela