Jannices blogg

-En liten del av min värld

smakat på bittermandel?

Publicerad 2009-03-31 08:45:59 i Allmänt,

Är lite dålig på att skriva i min blogg, men inte så mycket att göra åt det.
Har helt enkelt inget vettigt att skriva i den.
Den här veckan lär bli jobbig. Tog även på mig lite extra timmar.
Men vila får jag göra till helgen. :) 

Lär inte hända så mycket skoj i veckan, hem äta o bums ner i sängen, gäller nog för mig.

Känner mig lite som en bitterfitta. Men vem gör inte det nångång i bland?
Ingenting duger, allt är bara skit.
Vart jag än är, så vill jag bara vara någon annanstans.
Kan man inte bara få ligga kvar i sägen och dra täcket över sig?


Ajja!

Denna bittra kärring ska gå o göra sig klar för arbetet. 

Tjing!

 

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-03-31 17:02:30

Krya på dig kära syster ^_^

Efter regn kommer sol.....sen kommer stormen :>



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela