Jannices blogg

-En liten del av min värld

Storklinta

Publicerad 2009-03-01 13:20:00 i Allmänt,

Fredag morgon bar det av till storklinta med skotrarna på släpet.
Kan ju tillägga att jag absolut inte alls var taggad att fara.
Allt vart bara stess o pannkaka kvällen före. (kallas även dålig planering)
O blir det stress så blir jag grinig o då tappar jag lusten, totalt.
Men löverboi övertalade mig att följa iaf. Tur var ju det :)

För det har vart grymt kul och vi har haft underbart väder. 
Dock så har jag en smärta i hela kroppen. Men då vet man iaf att man har haft roligt  ;)

Så i dag blir det nog bara att chilla i soffan framför teven för
att ladda upp inför veckan när vi ska ut me skoter igen.
Fast det blir nog inte så lång tur, kanske bara ut så man kan grilla sig nån korv o mysa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela