Jannices blogg

-En liten del av min värld

Voj voj...

Publicerad 2009-03-05 17:43:31 i Allmänt,

Allts å herregud vilket lungt o tyst o snällt liv jag lever.
Har jag för lite action i mitt liv?  Är mitt liv för bra för att vara sant?
Eller är det bara så att många andra är duktigta på att leka drama queens? ;) 

Ne, men seriöst jag läser runt i bloggar lite här, o lite där. Det är bara att konstatera, som man bäddar får man ligga.
Många som inte riktiugt verkar ha förstått det. Det är roligt.
Men mer drama för mig att läsa. ;)


Nästan så attt jag ska bänka mig här med chirrepåsen på fredag kväll.. haha. Näe kanske ändå inte.

Mitt drama här hemma i kväll är att löverboi inte kommer hem o sover med mig i natt  :(  - Buhu.
Men men, han kom ju hem i morrn, så det är ju inte hela världen att han e borta en natt mer än vanligt. :) 

I väg med mig nu o äta en frukt eller nått annat nyttigt.
Godis är SKIT...eller? ;)

Fi fan lär nog gå ner på ica o köpa nått gott att ha vid teven i kväll.
Ett äpple är aldrig lika gott som en kaka marabou.. .

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-03-05 19:29:58

Va äre för bloggar du läst nudå? xD dela med dej

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-03-05 19:32:52

Kolla mig !! va tycker du ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela