Jannices blogg

-En liten del av min värld

duracell

Publicerad 2009-05-15 09:44:10 i Allmänt,

Fullt ös, medvetslös! Eller kanske inte riktigt så.
Tycker ändå att jag hunnit med otrooligt mycket
denna morgon för att vara jag.

Jag har hunnit äta frukost, fast fick påbörja den 2 ggr, för
när jag hade hunnit ta första tuggan av min macka så plinga
det på dörren.
Det var gubben som skulle "checka" läget inför fjärrvärmen som kom på besök.

Så nu vet man lite mer om hur, när och vart det kommer.
Blir en jäkla massa grävandes på våran gård i sommar. ;P
Först fjärrvärmen o sen dräneringen.

Hur som haver så åt jag upp min frukost sen när han gick ut för att
slå ner pinnar vart grävning ska ske.

Sen har jag hunnit ta mig en lååång dusch o  pratat i telefon
med både löverboi och emmi.
Så nu sitter jag här och väntar på att min chokladpudding ska bli klar i kylen.

ooh, sa jag också att jag bäddat sängarna. Annars brukar sånt inte ske på morgonen
utan kanske om man orkar när man kommer hem igen efter jobbet.
Fast oftast skiter jag i det eftersom att man ändå ska sova ganska snart igen.


Och allt detta före kl 10 (!?)  ;)

Sen är det bara en hel arbetsdag också som väntar mig.

I morgon ska jag ta sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela