Jannices blogg

-En liten del av min värld

sommar

Publicerad 2009-05-04 20:18:16 i Allmänt,

Oj så jäva sugen jag är på att typ plantera massa buskar ch blommor i sommar.
Har klickat mig runt på olika hemsidor och forum.

Så jävla synd att det inte ger nått att plantera i år, inte ännu iaf.
Först ska det grävas upp runt hela kåken. Vill ju inte att mina nya blommor o sånt ska
mosas av nån maskin eller jordhög. Så jag väntar snällt tills dräneringen är avklarad.

Sen ska det grävas och planteras.
Känns väldigt kalt o tomt sen vi raderade ut några buskar och träd förra sommaren.
Tog även bort två buskr/träd  i går(vet inte rikgtigt vad dom var för nått) som blivit mos av plogvallen, Fattar inte att dom trycker in snön så lång på gården.

Blir att plantera nått nytt och fint även dit :)


Näe, ska fortsätta surfa runt o drömma mig bort....







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela