Jannices blogg

-En liten del av min värld

Usch o Blä!

Publicerad 2009-05-22 09:01:56 i Allmänt,

Jag är sååå trött så trött, känner mig inte alls taggad för att jobba idag.
Om jag hade fått bestämma hade jag legat kvar i sängen till minst klockan tolv.

Så typiskt att dom dagar man ska upp lite tidigare är man så jäkla trött, men
när man då väl är ledig så vaknar man tidigare än tidigast. WHY?!

Kan väl vara glad iaf åt att jag har haft sveriges kanske keligaste katt vid min sida
hela morgonen. :)
Finns det nått mysigare än än en mysig flisan som spinner i i famnen när man bär runt på hon?




Helgen är inte alltför händelse rik. I kväll blire nog bums i säng efter jobbet.
Sen så har jag ju även turen att jobba i morgon också. ;< 
O på kvällen blir det att vara barnvakt. :)

Söndag. Då ska jag ha fri dag. Jag ska ha noll saker inplanerat , och kunna sova exakt hur länge jag vill :)
O sen kanske om jag känner för det, kan jag gå runt i pyjamas hela dagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela