Jannices blogg

-En liten del av min värld

Hem ljuva hem

Publicerad 2009-10-06 13:25:30 i Allmänt,

Så skönt att vara hemma igen.

Söndag morgon vart absolut inte som jag hade tänkt den.
Utan istället vart det att åka ambulans till sunderbyn.
Huvva! Det bara forsade blod mellan benen.

Men nu efter två nätter på sjukhus så kan man bara konstatera att
bäbis mår fint i magen och allt verkar även bra med mig.
Sån tur man kan ha. Fast ändå otur att ens behöva in dit
så här tidigt. Är ju faktiskt lite drygt en månad kvar innan
vi är beräknade.

Mange o Jessica fick ju sin lilla Nelly i lördags. GRATTIS!!!! :)
Så då hade man ju som tur o oturen att ligga på BB samtidigt som
dom. Alltid roligt att ha någon att vara social med.
Det finns ju inte alltför mycket roliga aktiviteter att göra där.


Så nu ska jag gå o äta mig en smörgås o kanske dricka lite oboy
och bara mysa av att vara hemma igen.



Kommentarer

Postat av: Jennie och Norah

Publicerad 2009-10-06 14:27:53

Vad skönt att ni har fått komma hem och att allt gått bra!Vi längtar efter att få träffa lill*n :)

Kram!

Postat av: verron

Publicerad 2009-10-06 15:15:45

Oj! Sån tur att allt var bra med er och att ni mår fint. vad var det som orsakade blödningen då?



Ja nu är det ju snart eran tur också..Nu går nog tiden sakta kan jag tänka mig, eller? :P



Vad tror du nu då att det blir? (Jag vet att jag frågat förr men är bara nyfiken vad ni tror nu ;-))

Vad tror andra runt om kring er då? Typ moster o så? = )



Må så gott!!

Kram,

Postat av: Moster jeanette

Publicerad 2009-10-07 14:19:28

DET ÄR EN FLICKA!! stensäker



^_^



....men i egenskap som moster så är jag stolt och glad oavsett såklart :> Hoho, jag råkar bara vara bombsäker. Får väl äta upp det sen om det blir en liten poik.

-----

Bra och skönt att du är hemma igen.

Var rädd om dig/er! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela