Jannices blogg

-En liten del av min värld

lite gnäll kanske...

Publicerad 2009-09-27 09:56:03 i Allmänt,

Det är inte skönt att vara gravid....
Hur jag än ligger när jag ska sova så är det obekvämt..
När jag vänder o vrider i hopp om bättre läge så gör det bara ont.

Så nu sitter jag fast här vid datan utan att vilja gå någonstans.
För jag har hittat ett läge där det inte gör ont :)

Sen så snarkar jag tydligen som en rikgit karl också.
Så stackars löverboi får smyga i väg till soffan för att
kunna sova så fort jag har somnat.
Man får ju hoppas att det försvinner med magen ;)


Skönt att få ta lite gnälla av sig lite. :)

Ska gå o se om löverboi är vaken eller om jag måste väcka honom.
För det är så tråkigt att äta frukost själv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela