Jannices blogg

-En liten del av min värld

Så gräijt!

Publicerad 2009-09-14 14:14:11 i Allmänt,

Jaha då var det måndag igen.

En pite-energi gubbe var här i dag o fixade
in bredbandet :)  Yeäij!
Så nu blir det att säga adjö till dyra telia
och hej till någon annan billigare operatör ;)


I morgon kommer dom och ska koppla in fjärrvärmeväxlaren (?)
Vi får då fjärrvärmen inkopplad, vilket vi också Yeäijar för :)  
Så himmlarns bra att få allt bortgjort nu.


Så i dag blir det lugna puckar.
Kanske ev. att jag far med Jessica på bibblo en sväng.
Måste dock leta fram kortet så jag kan låna nån bok om
jag hittar nått läsvänligt. :) 

Kanske jag hittar nån bra bok om stickning.
Kan ju vara bra att ha när man är nybörjare som jag.
Känner mig som värsta lilla tanten när jag sitter
framför teven och stickar o stickar o stickar....
vad det blir av det jag just nu håller på med får vi se..








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela