Jannices blogg

-En liten del av min värld

Skönt

Publicerad 2010-04-27 11:55:50 i Allmänt,

Det är alldeles tyst just nu här.
Både Max och katten Flisan sover.
Kan vara riktigt skönt i bland att bara
ha lugn o ro såhär mitt på dagen.

I dag vet jag inte alls vad som händer.
Har redan hunnit köra en sväng med damsugaren.
Tvätten får vila i dag. Känns som om jag gör det varje
dag, men ändå mnskar det aldrig i korgarna.
Får ta tag på rikgit med den i morgon. ;)

Det enda jag vet säkert som händer i dag är
att jag ska ut på en promenix i det halvkassa
vädret. Sen i kväll blir det att bänka sig framför
Ugly Betty. Så synd bara att det är sista sässongen.
Det är ju en så löjligt skön serie.

I går däremot hade jag Sara på besök. Så vi gick
en promenad med våra bäbisar. Eller hennes hund
är väl kanske inte så liten längre. Hon har blivit en
ganska stor dam. Men lika söt är hon fortfarande.




nu ska jag äta lunch..

Kommentarer

Postat av: Jean

Publicerad 2010-04-28 19:05:37

Gud, när jag först läste så trodde jag att Sara fått en bäbis :D hur nu det hade gått till XD



Tuffing.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela