Jannices blogg

-En liten del av min värld

T-r-ö-t-t

Publicerad 2010-04-16 16:36:41 i Allmänt,

I går var vi på BVC jag och lilleman för
hans 6månaders kontroll.

Han hade gått ner 130g sen förra gången.
Men samtidigt hade han ju gått upp sen han
var sjuk. För i sunderbyn vägde han ännu mindre.

Så nu väger våran guldklip 8300g och är 67cm lång.

Smarta jag glömde ju dock kvar boken på BVC så
jag fick snällt gå dit i dag för att hämta hem den igen :)

Passade då även på att göra lite ärenden på apoteket
o ta en promenad med Jessica och Lindah runt hortlax.

Sitter just nu i sängen o småglor på topmodel 11.
Samtidigt som jag har lagt lilleman i sin säng o hoppas
på att han ska somna och sova en stund, för han är
gnälligare än gnälligast just nu. Vem vet kanske jag
hinner somna före han? Känns inte helt omöjligt just
nu, för jag är trött med stort T.

Sen i dag är ju kvällens höjdpunkt 4ans nya serie
Modern Family. Kan inte tro att den ska vara annat
än bra :)  Solsidan var våran fredas höjdpunkt, men
eftersom den är slut för denna gång är det bra att
vi får oss nått annat roligt att se.

Förstår inte alls på vad tevekanalerna tänker med när
dom gör tablåerna för helgen. SkRÄP SKRÄP och åter
SKRÄP! Det är inte alla som är ute o super hela helgen.
Finns vi som inte heller ids hyra film jämt. Dum som
man är hoppas man ju på att det ska finnas något bra att
se en lördag kväll, men oj vad man önskar många gånger
att man ändå hade hyrt en film. Alltid skitgamla dåliga filmer
eller så nån repris på nått sunkigt program.

Näe kanske ringa o höra med Löverboi om han är långt borta
så man kan få börja med maten...känner att magen är tom.

So long suckers!!  ;)




Kommentarer

Postat av: Jennie och Norah

Publicerad 2010-04-16 19:08:41

Håller med!Det är fan bara skit på TV,jag tror inte dom tänkte på oss småbarnsföräldrar när dom gjorde TV-tablån ;) vet faktiskt inte sist jag såg något bra på TV överhuvudtaget,förutom Solsidan då!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela