Jannices blogg

-En liten del av min värld

yatzy!

Publicerad 2010-04-21 23:46:07 i Allmänt,

I kväll hade vi Jessica, Mange och Nelly på besök.
Tanken var väl att vi skulle spela nått roligt spel o
hadet allmänt trevligt allihopa. Men det blev att jag o jessica
spelade yatzy o drack the medans pojkarna tittade hockeyn.
Men det var lika trevligt ändå. :)

Sen när dom for hem så blev jag sittandes vid datan.
Surrade lite me sara på msn. Så ojsan hoppsan. Det
verkar kanske bli utgång på fredag för mig. Det blir
nog trevligt. Sist jag var på krogen var nog i oktober
08 nån gång... så de är nog kanske dags? :)

Nu ska jag nog lägga undan datan o passa på att sova.
Klockan börjar vara lite sen nu.

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela